chase your dreams

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Amanda Holmberg - 27 augusti 2010 22:19

Angelica vandrade just in i rummet, vi ska fara till urskogen i mörön och latcha där istället för att sitta här och slöa :D tjoooo ^^

Av Amanda Holmberg - 27 augusti 2010 16:40

Sitter och drägglar över ett fisheye objektiv! Bara det att jag har inte 6200kr över att lägga ut just nu, det får alltså vänta som allt annat. Kom och tänka på att jag målade en bild i skolan när jag var omkring 15 år som var en fisheye bild tagen i en stad någonstans. Jag visste inte det då, men tyckte den var cool och målade av den som del av ett projektarbete i nian. Tog ett tag innan jag hittade den, men även om den är lite misshandlad har den överlevt 5 års omkring flyttande :)


Det märks att jag var lite lat när jag gjorde den eftersom jag inte orkade skriva in texten på stenblocket. Bilden var svartvit för övrigt.


Har utvecklats en hel del sedan den där bilden, men det tar jag kanske någon gång i ett framtida inlägg :3

Av Amanda Holmberg - 27 augusti 2010 14:16

Slutade på fjärdeplats i andra omgången på intagningen av unversitetet jag sökt och därmed tänkte jag att då var det över. Har ju redan en ny plan och en annan utbildning jag suktar efter smått, men jag blev grymt irriterad när jag under natten fick ett mail från skolan där det stod att jag kommit in och att jag var välkommen att starta omgående med de andra!

Jag har ingenstans att bo, ingen inkomst och de tror att jag bara kan hoppa in när de inte ens kan ordna ett tillfälligt boende åt mig där nere? Eftersom jag varit väldigt upprörd över att jag inte kom in tidigare blev jag seriöst irriterad över att behöva tacka NEJ till utbildningen nu....


fuck it!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards