chase your dreams

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

gjorde en 180

Av Amanda Holmberg - 16 augusti 2010 04:11

Vaknade skämmigt nog för några timmar sedan efter att ha sovit hela dagen! Har några missade samtal osv. men det böjar vara irriterande att jag inte vaknar när det ringer i mobilen eftersom det skulle hålla mig från att vända på dynet hela tiden.

Sedan jag började jobba regelbundet har jag lyckats ha normal dygnsrytm, men bara efter helgens gång har jag gjort en total 180 och nu sover hela dagarna och är uppe på natten eftersom jag inte kan sova!



Kommer sluta dåligt eftersom det är viktigt med energi för att orka hålla igång på jobbet som normalt sett utspelar sig under dagtid.Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken förutom att försöka hålla mig vaken hela dagen, men det brukar inte fungera efterssom jag blir övertrött och inte kan somna p.g.a det istället. Känner mig som ett hopplöst fall...


Damn it -_-

 
 
A N G E L I C A T O

A N G E L I C A T O

16 augusti 2010 05:06

Man får se det som att man är väldigt flexibel vad gäller dygnsrytm istället XD

http://angelicato.se

Amanda Holmberg

17 augusti 2010 02:01

haha, den tragiska sanningen xp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards