chase your dreams

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Amanda Holmberg - 16 augusti 2010 04:31

Gjorde ett litet test med mitt badsalt som jag skrev om häromdagen, detta är resultatet:



Tog badsalt och blandade med lite vatten som jag sedan stoppade på en doft pelare. Tänkte kolla om det fungerade om man hettar upp badsalt så att det luktar melon. Kan säga att det fungerade, men jag rekomenderar inte att ni gör det eftersom när vattnet börjar koka skummar det över som bara tusan. Resultatet efteråt var ganska fränt ändå med färgskiftningarna, skulle inte förvåna mig om saltet blir någon kul färg om man eldar det, men det tänker jag dock inte pröva på. Vill inte riskera att elda upp lägenheten nu sista veckan, skulle inte se särskilt bra ut!

Av Amanda Holmberg - 16 augusti 2010 04:11

Vaknade skämmigt nog för några timmar sedan efter att ha sovit hela dagen! Har några missade samtal osv. men det böjar vara irriterande att jag inte vaknar när det ringer i mobilen eftersom det skulle hålla mig från att vända på dynet hela tiden.

Sedan jag började jobba regelbundet har jag lyckats ha normal dygnsrytm, men bara efter helgens gång har jag gjort en total 180 och nu sover hela dagarna och är uppe på natten eftersom jag inte kan sova!



Kommer sluta dåligt eftersom det är viktigt med energi för att orka hålla igång på jobbet som normalt sett utspelar sig under dagtid.Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken förutom att försöka hålla mig vaken hela dagen, men det brukar inte fungera efterssom jag blir övertrött och inte kan somna p.g.a det istället. Känner mig som ett hopplöst fall...


Damn it -_-

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards