chase your dreams

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

Inget större godis fan

Av Amanda Holmberg - 14 augusti 2010 06:36

Sitter och mumsar på en brio påse och kom bara allmänt och tänka på att jag knappt äter någon större variation av godis. Är inget godis fan om man säger så, men det jag äter går att rada upp på rak arm:


 


           Brio                             Marabou Y/R              hallon/lakrist skalle


Jag är en fika fantast och godis hänger oftast bara med hem om jag planerar att se film eller någon ska hem till mig och chilla (vilket jag ytterst sällan planerar). Hade funderingar på att sluta med sötsaker över huvudtaget förra veckan, men jag ångrade mig efter bara 3 dagar, inte för att jag hade sötsug, utan för att jag tyckte det kändes helkonstigt att titta på när mina polare åt något och jag bara tittade på. Dessutom har jag inget behov av att hålla mig borta från sötsaker (är 168cm och väger 55kg) och hade ingen bra anledning att sluta eftersom det är en stor del av mitt sociala liv att ta en fika med mina vänner under veckorna.


Nu ska jag fortsätta knapra i mig mina brio och se "Det Regnar Köttbullar", so long!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards