chase your dreams

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

Fredag den 13 börjar som lovat !

Av Amanda Holmberg - 13 augusti 2010 04:16

Klockan var väll lite över ett när jag var på väg hem från statoil med 3L cola och åkandes på min skateboard. 50 meter från porten i hög fart eftersom det är slät och fin väg med lite sluttande nedförsbacke far luggen framför ögonen och jag skakar reflexsmässigt på huvudet. Detta resuterade i att när jag trampade ifrån för att ge mer fart missade jag halvt brädan när jag skulle vila foten på den igen och flög baklänges i backen.

Blev helt förtvivlad över att min cola blivit allvarligt skakad och var rädd att kolsyran skulle försvinna! Sedan blev jag orolig över min skateboard eftersom jag inte såg var den farit någonstans, men den hade rullat till trottoarkanten vid min port i förväg alltså behövde jag inte söka särskilt länge. Först när jag kom hem och satte mig till rätta med min cola i handen som jag kände att jag fått en rejäl smäll, typiskt mig!


Nu är man lagomt mörbultad, colan skummade för övrigt över som bara den när jag öppnade, men kolsyran försvann i alla fall inte, vad ska hända härnäst?


  Vill ha hello kitty skateboarden ovan! *.*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards