chase your dreams

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Amanda Holmberg - 10 juli 2010 06:09

Nu har man arbetat tre dagar i rad på nya stället och det har varit roligt och gått bra. Under lunchen har jag bara stått i kassan, serverat, diskat, städat osv, men jag måste lära mig en sak i taget och jag kan inte påstå att det varit sysslolöst. Tiden flyger förbi och plötsligt är det dags att dra sig hemmåt, precis på det viset ska det vara om ni frågar mig!


Roasters ett snabbt besök efter jobbet och sedan hem för att byta om. Ville inte ha arbetskläderna på när jag traskade iväg för att inhandla lite nödvändigheter, kan avslöja att en av dessa inköp var toalettpapper vilket upptäckts under mindre roliga omständigheter. Meningen var att jag skulle ta mig förbi mina föräldrar i måndags och tänkte ta med papper från dem när jag ändå var förbi. Eftersom det inte blev på det viset tog pappret slut hastigt och lustigt, ni kan ju föreställa er vad det ställer till med om man har huvudet fullt med fläng hela dagarna!


Var och såg senaste Shrek på bio med Sandra Lundmark från arbetet och den var faktiskt rolig. Var lite extra roande eftersom det var i 3D vilket är på tiden att de drog till Luleå, minst sagt. Före det blev det en pizza på The Corner och den satt fint i magen och på smaklökarna, nästan lite för bra eftersom vi båda kände oss något i stil med gravida när vi vandrade mot bion senare


Till skillnad från i Piteå fick man 3D glasögonen i en liten påse som man rev upp och inte lämnade igen för återanvändning efter filmen. Har haft lite kul med dem nu på morgonsidan och sprungit runt och flamsat för mig själv. Har inga problem att roa mig på egen hand! Här är några bevis ;>


play nice!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards