chase your dreams

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Amanda Holmberg - 19 juni 2010 23:18

Vad har hänt nu då? Nej inget utöver det vanliga skulle jag väll påstå. Har hunnit vara sjuk sedan i onsdags, men jag tror inte det är någon som har lagt märke till det och jag har försökt ta det lugnt utan att överdriva. Detta ledde dock i sin tur till att CS nu finns på min dator och slits med hälsan!



Är jag nöjd? Oh yes I am! Hur lång tid har det gått sedan senast jag spelade? Ganska exakt 5 år sedan, slutade någon gång i allt flyttande från Ersnäs. Har jag blivit knäpp (flera som frågat) och nej, det skulle jag inte säga, inte mer än vanligt i alla fall och det är ganska knas ibland.


Helgen har varit relativt händelserik hittils fast jag inte orkat anstränga mig särskilt mycket. Kom över lite folk under fredagskvällen och sedan hamnade jag som chaufför till kalix av alla ställen. Var gode trött och hungrig när jag kom hem! Rostat bröd och juice gled ner innan jag däckade med kläderna på, haha!

Dagen har rullat och jag har minst sagt missbrukat Tobbes bil som jag fått låna sedan gårdagen. Måste erkänna att jag var hemskt ledsen över att behöva ge tillbaka den och gav motvilligt tillbaka nycklarna till dess rättfulle ägare. Egentligen är väll inte bilen i sig vacker (krockad här och där), men man tar sig runt i ruskvädret utan att bli kall och blöt. Jag är dessutom förälskad i basen! Ge mig!


Var en sväng förbi föräldrarna och plockade med mig lite grunkor till stan, sedan har det varit lugnare än i graven (cs cs cs) vilket känns lite konstigt eftersom det ändå är lördagsnatt. Har i alla fall ätit gott, något har alltså gått rätt till idag!


Mat ser smått grose ut på bild, men det var himmelriket för smaklökar och mage!


CS sedan sova ;)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards