chase your dreams

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Amanda Holmberg - 29 mars 2010 20:35

När jag fick ut mitt schema för sista veckorna i mars blev jag minst sagt fundersam eftersom det på måndagen 29/3 bara var 1½ timme schemalagd tid. Jag var tvungen att fråga Frida direkt jag träffade henne på arbetet dagen efter och fick veta att vi skulle ha personalmöte.

Ingen särskild info läkte ut om detta senare och det kändes lite som ett mysterium eftersom det inte hållts något liknande tidigare. Pratade på om sommaren som kommer och om alla nya medarbetare som anställts/anställs just nu. Hur vi ska agera och ge feedback, precis som vi redan gör med varandra. Det är nämnligen vikgtigt att det inte blir någon form av uppdelning i två grupper: de gamla och de nya eller något liknande!

Vi har väldigt bra sammanhållning på jobbet och förstår vikten i hur viktigt det är att ge ett bra intryck och att få de nyanställda att känna sig som en i gänget.


Det slutade i alla fall med att det spårade ur och vi satt och pratade om en massa annat istället och även fast mötet redan var över satt vi kvar och diskuterade med varandra nästan en halvtimme efter att mötet avslutats. Alla gick där ifrån med ett brett leende på läpparna och jag måste säga att det inte är ofta det kommer ut en bunt lyckliga människor från ett möte med jobbet. Detta bevisar dock bara ännu en gånga att sammanhållningen minst sagt är bra på Donken ;>


kramar på er som kom!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards