chase your dreams

Alla inlägg den 21 mars 2010

???

Av Amanda Holmberg - 21 mars 2010 14:41

Förstår inte riktigt vad som är problemet just nu. Min kropp säger ifrån men jag vet inte vad den gnäller om. Exempelvis igår: mådde pest hela natten kunde inte somna förrän vid 7 på morgonen och vaknade när syster väckte mig vid 12 tiden. Mådde relativt bra då med undantag av trötthet.

For till jobbet fast jag hade en gnagande känsla av trötthet och lätt illamående, väl på arbetet gick det inte mer eftersom jag hade yrsel och feberanfall. Likblek och med mörka ringar runt ögonen for jag hemmåt igen och gjorde mig middag.

Hade ett uppiggande samtal med Angelica i ca 1 ½ timme och sedan kom broder Peter och fixade internet åt mig som nu fungerar prima!

Somnade som död lite senare efter besöket, men med gott humör trots att jag kände mig helt bräcklig i hela kroppen. Det gjorde ont att röra sig och när jag väl lade huvudet på kudden var utmattningen total.


Ska beställa tid hos läkaren på måndag (det vill säga imorgon) och kolla upp vad som spökar i mina ådror? Kan inte vara sjuk, har inte tid med sådant och det är fruktansvärt onödigt om jag kan rätta till det.


Moving Forward!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards