chase your dreams

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Amanda Holmberg - 10 mars 2010 14:06

Det började i måndags, kände mig väldigt låg och somnade som en sten vid 22.00 och tänkte att det bara var trötthet som fick mig att känna mig nere. Nästa morgon var det inte ett dugg bättre, snarare sämre, och jag låg hela dagen i sängen med avbrott då jag var i kylen eller på toa, haha. Låter lite fånigt men jag måste säga att jag har haft jätte ont i magen och detta gör mig trött och ger mig huvudvärk. Jag är inte bättre idag heller, magen är om möjligt värre, vågar inte äta något just nu och dricker endast vatten. Misstänker vad boven bakom denna "sjukdom" är, men kan inte vara säker ännu, under utredning helt enkelt.

Skulle hämta mitt Zelda idag, men eftersom jag är sjuk ska jag höra av mig till broder Peter och be honom fixa undan spelet åt min att hämta när jag är frisk igen! Ingen får röra mitt spel, kommer sluta med att jag blir paranoid och far och hämtar det i alla fall, kan knappt stå, men jag är envis!


Imorgon är det modevisning på kulturenshus i lilla salen och kl. 18.30 kommer jag vara där. Enda undantaget skulle vara om jag får hög feber. Har planerat att fara på denna show sedan en månad eller mer tillbaka och tänker inte backa ur nu! Värst av allt måste ändå vara att jag är sjuk nu när jag äntligen är ledig. Telefon har ringt några gånger när jag har sovit och jag önskar jag kunde vaknat för att tala om för jobbet att jag är sjuk och att de kan sluta ringa i onödan! Nu är dock mobilen av pga slut batteri. Ska stoppa i laddaren och se om jag får något svar från Peter, men när jag ordnat det kommer jag nog stänga av den för att slippa bli störd istället!


Några visa ord: bli inte sjuk för det är trist :(

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards