chase your dreams

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Clifton Fexmo?

Av Amanda Holmberg - 8 mars 2010 00:06

Är ni en av de lyckliga som aldrig i något sammanhang hört talas om denne man? Jag var inte det när jag idag utanför SF bio i Luleå träffade honom i egen hög person runt tiotiden på morgonen. Stod och filosoferade i min egen zombie värld och drömde mig bort när någon ropar hej bakom mig. Jag kände inte igen rösten och vände mig skeptiskt om för att se om någon råkat ta fel på vem jag var?

Clifton hade inte tagit fel, han kände bara för att prata med mig och svammlade på om hur vackert ansikte jag har och att en universitetsutbildad tjej med vackert ansikte är ett farligt vapen! (Denna kommentar efter att han tagit reda på att jag planerar gå unniversitet till hösten) Blev lite förvånad när jag fattade vem det var vilket gick upp för mig när han gav mig sitt visitkort.


  


Han sa något om att jag gärna fick komma förbi och något om en adress, men jag antar han menade nummret som står där på kortet. Han lade även till lite kommentarer om sin nya bok och jag kunde inte hålla mig från skratt när han gått eftersom det inte gick att undgå det faktum att den lilla berömmelse han har stigit honom åt huvudet. Men han var en trevlig man, kan inte säga annat! Här är en länk för den som inte har någon aning om vem denna norrbotten kändis är: http://www.nsd.se/kultur/artikel.aspx?ArticleId=4880547 


var så god och bli lite visare ;>

 
 
angelica

angelica

8 mars 2010 01:31

haha sicken snubbe x)

http://angelicato.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards