chase your dreams

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Amanda Holmberg - 21 februari 2010 18:56

Vad har jag haft för mig det senaste dygnet? Var på supriseparty för två nyblivna 20åringar på Redline i Kallax. Det var inte mycket folk men det gjorde inget eftersom det s.k folket var väldigt trevligt och jag hann inte ens prata med alla. Blev lite förvånad över att det avbefolkades ganska tidigt, jag anar att det hade och göra med att alkoholintaget startade tidigt (vid femtiden) och sedan skulle ena "födelsedagsbarnet" jobba dagen efter, HÄRLIGA TIDER.


Min chef ringde för övrigt när jag satt i bilen på väg mot Redline och hade tänkt be mig jobba samma kväll. När hon förstod att jag inte var tillgänglig önskade hon mig en trevlig kväll istället vilket jag inte kan säga att jag inte haft. Alltid kul att träffa nya trevliga människor!


Sov på Hertsön och pappa hämtade mig vid 15.00 Jag kan tala om att jag aldrig bytit om till myskläder i den hastigheten förr. Har svullna blåmärken efter byxorna jag hade, men jag får skylla mig själv eftersom jag vet att jag inte kan sitta för mycket med dem på. Dessutom hade jag nylonstrumbyxor under och det var väll både bra och korkat på samma gång. Dåligt för att rörligheten minimeras i de redan stela byxorna och bra för att jag hade något att ha på nästa dag istället för jeansen i sig. Kan tänka att det gynnat mig att hålla mig ifrån dem med de märken de lyckats åstadkomma!


Lyssnar på skön musik (Gorillaz - DARE) och fast klockan bara är ca 19.00 är jag grymt trött. Kan ha något att göra med för litet sömnintag. Blev väckt av Angelica vid 11.00 och jag är inte van att stiga upp då även om jag somnat 00.00 I detta fall somnade jag lite efter 5.00 på morgonen, haha!



Ner och dra i sig ett glas vatten sedan får jag se om jag kommer mig i sängen tidigt. Jobbar 15.00-19.00 imorgon vilket betyder bussen 13.00 till stan och 20.10 hemåt igen, men det ska gå som vanligt.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards