chase your dreams

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Amanda Holmberg - 20 februari 2010 14:03

Nå, ännu har jag överlevt i alla fall. Vaknade sju igårmorse p.g.a felinställningar på mobilen. Var inte alltför glad eller pigg på idén att stiga upp då. Detta resulterade dock senare i att jag missade bussen (not good!) men det gjorde i sin tur att jag fick skjuts till jobbet av mina beundransvärt snälla grannar.

De jobbar i stan, 25:ans Katt och Hund, och de ansåg att det inte spelade någon roll vilken väg de tog in till stan bara de kom sig dit, härligt! Kan inte tacka nog.


Vaknade för kanske en halvtimme sedan, sovit som en stock. Vaknade första gången, helt av mig själv, vid åtta och insikten i att man kunde sova flera timmar till är något av det bästa som finns!

Fick just gnäll över att jag inte städat tillräckligt hemma, men jag funderar just nu på när jag skulle hunnit det? Jobbat, åkt buss, sovit och varit iväg med någon kompis när jag väl har en stund över. Om jag hade vaknat tidigare idag hade jag hunnit, men som sagt har jag sovit till för inte länge sedan.

Imorgon ska jag ingenstans och jag har inget planerat, då hinner jag tänka på det! Med andra ord har jag min söndag planerad, inte för att det är något att se fram emot.


Dags att hoppa i duschen och sådant nyttigt och sedan bär det av igen!

Adios Amigos ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards