chase your dreams

Direktlänk till inlägg 2 december 2009

Känner mig som en snorunge!

Av Amanda Holmberg - 2 december 2009 22:02

Vaknade av ett samtal från jobbet idag, jag skulle tydligen jobba och var sen en halvtimme! Jag fick bara aningen panik och när jag inte kunde ta mig till jobbet i tid för en andra chans kändes det rent av fördjävligt misslyckat. Det är mig vi talar om, jag kommer inte försent och jag glömmer inte! Jag hade dock glömt kolla mitt schema på internet och missat att jag skulle jobba onsdag.

Känner mig fortfarande som en misslyckad liten snorunge som skolkar från skolan, ingen rolig känsla, blä. Skulle seriöst vilja strypa mig själv!


Jag verkar dock förlåten och har fått ett extra jobbtillfälle på fredag, men det gör inte min stolthet och mitt samvete något gladare. Känns som att jag gjort intrycket av att vara en slarvig person och jag vill inte ha den stämpeln för allt i världen (arg!).


For senare till stan och Emma är härmed klar med körskolans teori! Hon kommer klara teoriprovet galant bara hon gör klart körningen. Gick på stan och kollade lite på julklappar och drömde runt. Såg dessutom några som var utklädda till Sid och Skratch i Ice Age. Var en udda upplevelse så här i vintertid, hade lust att springa och fotografera dem, men jag hade inte tid för bussen skulle gå på tre minuter.


Jag undrar var julglädjen tagit vägen? Känner mig inte på humör för jul! Katastrof, måste seriöst skärpa mig på den punkten. Känner bara att jag vill bort hela tiden och den känslan hjälper inte till att skaffa någon julstämning. What to do, what to do??

 
 
angelica

angelica

2 december 2009 23:11

hatar när man råkar klanta sig med saker man inte brukar klanta sig mig. det man redan brukar klanta sig med har man ju en viss förståelse för, även om det är irriterande. men näre blir som du skriver så äre typ ramaskri i sinnet! haha, hemska tanke :D

http://angelicato.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

amanda

29 december 2009 04:39

Emma klarade för övrigt körkortet 23 december 09, jag skulle kalla det: världens bästa julklapp, grattis! ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards