chase your dreams

Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Stor Besvikelse!

Av Amanda Holmberg - 17 november 2009 15:04

Kräsen till det grövsta, det passar som en utmärkt beskrivning på mig när det gäller mat. Jag har dock klarat av att äta hamburgarna på MAX sedan jag var liten och när mina föräldrar kom hem med ett mål åt mig häromdagen var det väldigt uppskattat. Jag började girigt gräva fram hamburgaren och tillbehör ur påsen och tog med de vanliga förväntningarna en tugga......


Vad i HELVETE! två tuggor senare slängde jag själva hamburgaren och satt med bröd och sallad. Är det någon annan utom jag och min familj som upptäckt att kvalitén på köttet blivit avsevärt sämre? De måste ha bytt leverantör för jag tog två stora tuggor av min burgare och hittade tre STORA ÄCKLIGA SEGA SLAMSOR och jag höll på att spy. Pappa hade förstått att jag inte skulle gilla maten från första början för han hade upplevt samma sak och han är inte det minsta kräsen. MAX hamburgare får av mig ett sort fett underkänt och jag är ytterst besviken!


  

 
 
angelicato

angelicato

17 november 2009 18:43

hmm hoppas det inte stämmer, du borde fråga de om köttet =(

http://angelicato.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

angelina

22 november 2009 18:43

Vad jag vet så har vi inte bytt leverantör. Och vi har inte fått något klagomål på vår restaurang, så antar att ni hade otur med köttet. Eller så är du bara riktigt kräsen ,)

 
Ingen bild

Amanda

22 november 2009 20:29

Eftersom jag är väldigt kräsen upptäcker jag minsta förändring, bättre eller sämre. Max får självklart fler chanser att göra mina smaklökar nöjda och jag hoppas att det bara var med en otrolig otur vi fick med oss otrevligtheter hem ;>

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards