chase your dreams

Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Hyper.!.!.

Av Amanda Holmberg - 8 november 2009 02:19

Vaknade och tog mig en lång härlig promenad i skogen med hunden och när jag säger lång menar jag kanske inte i m/km eller mil. Det som gjorde att den kändes lång var att det snöat på väldigt bra hela dagen och det låg ett 2dm täcke över marken, möjligen lite mer i skogen.

Jag och Arja plumsade fram och malde på genom skogen i någon timme och det var bara HÄRLIGT! Måste komma ihåg att ta täckbyxor nästa gång dock, hade inte planerat för djupare snö än omkring 5cm vilket ledde till genomblöta byxor. Det snöade dessutom på bra och när jag kom in med posten i handen kände jag mig som kvinnan på det blöta pappret såg ut, men det kändes bra!


Har varit igång hela dagen, fixat med Becka och försökt planera hennes outfit inför vårens kommande bal. Detta har tagit några timmar och jag vet att det kanske känns tidigt, men det är bättre att börja nu än att bli grymt besviken över ett förhastat beslut senare. Jag var nöjd med min outfit våren 09, egen designad klänning och Emma sydde upp den åt mig, smikning och allt är gjort på egen hand. Jag vet att jag har ett kontroll behov, you dont need to tell me.


  


Nu såhär mitt i natten kan jag dessutom inte sova, jag har forfarande allt för mycket enegri kvar, kommer sluta med att jag tvingar mig ner i sängen kring tre tiden och försöker tvinga mig själv att sova. När jag väl somnar kommer jag dessutom inte orka stiga upp imorgon och få massor med klagomål am mina föräldrar, den vanliga morgonrutinen? Ledsen jag är inte en morgonpigg person!


  

 
 
Ingen bild

Beundraren

8 november 2009 18:56

första bilden, man skulle ju mycket gärna vilja se mer än bara ditt underbara söta snygga ansikte som man ändå bara vill kyssa ;)
hoppas att du kommer våga lägga någon mer bild här :)
pussar och kramar om
// Beundraren

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards