chase your dreams

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2009

Första snön

Av Amanda Holmberg - 5 oktober 2009 17:23

När jag vaknade imorse och tittade ut genom fönstret var det relativt vitt ute. Det har gått rykten om att det skulle snöa söndag och snön kom under natten mot måndag. Det som är intressant är att den har legat kvar hela dagen, frosten från morgonen är borta men den lilla mägnd snö som kom ligger ännu kvar.


  


Detta får mig att längta till både Halloween och Julen! En sak i taget dock, men det är inte som att jag har några problem med att planera in saker eftersom jag inte har något bättre för mig! Jag hoppas det bjuds på ännu en maskerad i år! Älskar sådant trams och förra året fick jag lov att vara djävulen, inte illa.

Till jul har jag planerat en liten utflykt mot stan, måste kompromissa eftersom jag inte har några pengar till julklappar åt någon. Det är lite tråkigt för jag tycker det är roligt att ge saker till de jag tycker om eftersom jag för en gångs skull får känna mig generös. Det blir nog bra ändå..


Trevlig höst allesammans ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards