chase your dreams

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Amanda Holmberg - 16 september 2009 22:03

Skulle inte tro det. Tänkte bara skriva ett kort inlägg till alla som skriver konstiga kommentarer till mig som uppenbarligen inte kommer bli publicerade. Inlägg som antyder att de vill se mer av mig och min kropp osv. (har sett värre) kan sluta med detta eftersom det inte kommer hända. Det du ser här eller någon annanstans av mig är det enda som kommer synas. Jag tycker det är idiotiskt att folk ens får idén att skriva kommentarer till mig om att de inte är nöjda med att jag inte visar upp mig, duger det inte kan ni sticka från min blogg och alla andra sidor jag finns på. Ni är inte välkommen om ni inte är intresserade av annat.


That´s it!

Av Amanda Holmberg - 16 september 2009 01:29

Sämst rubrik, men jag kom inte på något bra, kom inte på något alls uppenbarligen...


Sov som en stock och vaknade först vid 12.00 jag tyckte dock min kropp förtjänat den sömn jag tog mig eftersom jag var uppe länge. Märk väl att jag skriver att min kropp förtjänar sömn och inte mig och mitt psyke eftersom det var totalt självförvållat. Tänker inte sitta och ömka mig själv över en sådan sak, löjligt!

Har övningskört som mitt tidigare inlägg antyder och det gick finfint, inga problem, borde klara den uppkommande uppkörningen och kanske får mitt efterlängtade körkort. Detta återstår dock att se!


I övrigt har det varit en ytterst slö dag, jag har legat i soffan mest hela dagen förutom under kvällen då jag och pappa såg två filmer på datorn. Min far orkade dock bara med den första vilken var Death Race. Bra film tycker jag inte den bästa men sevärd om man gillar orättvisa, action, fängelse och snabba bilar med skruv (för att vara mild). Den andra filmen jag såg var Beowolf och Grandal vilken jag tyvärr inte tyckte var särskilt bra, men lyssna inte på mig utan att undersök saken själv. Detta är bara min åsikt.


Det är sovdags till max..

sleep tight, wake up bright

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards