chase your dreams

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Amanda Holmberg - 13 september 2009 23:45

Steg upp ganska sent idag, 12.00 är det inte frukost mer utan lunch. Tur att jag hade frukosten färdig från dagen innan, det var gott, men upphettad mat har inte det där lilla extra. Föredrar definitivt nylagat mest och kommer defenitift fortsätta med min vanliga morgonrutin i fortsättningen. Längtar just nu efter fisksås! Låter kanske helt tokigt men sedan jag hörde att det finns något sådant och sedan jag fick veta att vi hade en flaska som tråkigt nog var utgången har jag velat testa det. Gillar fisk och hoppas på en positiv överaskning.


Har varit hjälpsam och diskat idag och jag lovade dessutom att jag skulle dammsuga. Jag hade verkligen tänkt göra detta tidigare, men det var meningen att jag skulle göra det när mamma steg upp. Jag var inte hemma när detta skedde utan jag var på äventyr till boden en sväng och övningskörde! När jag kom hem igen var min moder redan vaken och precis klar med middagen. Efter middagen, som på tal om fisk bestod av fisk och potatis, hade jag helt glömt bort mitt uppdrag att dammsuga.

Därför kom jag tvärt på för ett tag sedan att jag måste göre det, innan pappa kommer hem och vara till hjälp för en gångs skull. Är inte ofta jag hjälper till hemma, jag sköter mest mig själv, gör min egen frukost och lunch, håller rent där jag håller till alltså på övervåningen i mitt rum, tvättar mina egna kläder, ibland gör jag min egen middag när jag tycker den mamma har gjort är för tråkig osv.


Nu är det dock dags för en sömnpaus. Trafikskolan imorgon kl.13.30 sedan får jag se hur dagen rullar på.


"Sängen och jag, vi är goda vänner fast än väldigt olika..."

Någon som minns den gamla Polly reklamen?

I am such a dork ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards