chase your dreams

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Amanda Holmberg - 9 september 2009 20:58

"Lill lördag" flög förbi utan ett spår, sov bort mest hela dagen, men det känns som att det behövdes. Vaknade och steg upp ca. 14.00 ner till köket och åt lite fika för att hålla magen i schack. La mig och mös med katten i sängen till omkring kl.15.50 då jag ännu en gång steg upp för en fika, matklockan ringde som vanligt 16.00 och precis som skalman gör jag som den säger. Med undantag av morgonen vill säga, dåligt gjort av mig, men det ska bli skärpning!


Suttit framför datorn mest hela dagen och nej jag har inte suttit vid något internet utan idag blev det Sims2 som jag fördrev tiden med. Inte det ovanligaste nu förtiden, men det var skönt att få vara ifred.


Middagen bestod av rester, lite udda med spagetti och kyckling i currysås kanske, men gott var det i alla fall. Dagen har svischat förbi med en ryslig fart, både på grund av att jag sov länge, men även med anledning av att tiden går förundransvärt fort när man spelar Sims, haha. Nörd i ett nötskal, måste säga att jag inte brukar vara lat till denna grad som jag varit den senaste tiden, men känns bara kallt och trist ute just nu.


För en stund sedan vräkte jag i mig en hel tallrik jordgubbar med grädde! Var ytterst uppskattat! När pappa ropade ner mig lät det mer som att något dåligt hade hänt som jag skulle bli utvald att ta hand om, men icke, blev glatt överaskad när jag såg jordgubbarna och kände doften! Slukade portionen i ett nafs och som vanligt med alldeles för mycket grädde ;>


Itadakumasu!

(tack för denna måltid)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards