chase your dreams

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Amanda Holmberg - 8 september 2009 20:18

Vaknade kl.12.00 åt "frunch" och har sedan dess varit bänkad framför Wii:et och Zelda Twilight Princess. Har nästan gjort ut spelet men tänkte inte göra de två sista "stora" uppdragen förän jag letat reda på några gömda saker. Nog om det, inte vill någon höra om mitt nördande, haha!


Ännu en vecka kommer gå och jag har inte lyckats komma någonstans i livet känns det som. Körkortet är forfarande pågående, nästa lektion är nu på fredag eftermiddag. Jag tror det kommer gå fint, måste förfina mina slarvfel innan jag kan hoppas på ett körkort, längtar! Har lovat massa folk att komma förbi när det är färdigt, ser fram emot att komma ett steg närmare det riktiga "fria" livet. Kommer åka förbi en massa folk som inte förväntar sig det också, med andra ord "vänta dig besök inom en snar framtid".


Har inte mycket att skriva om idag. Har kommit en bra bit på min målning, börjar se ut som något nu. Nackdelen med oljemålningar är att man måste vänta mellan färglagren torkar, det tar alltså lång tid att få den färdig bara av den anledningen. När den är klar lägger jag upp den att våldtas inför allas ögon ;>



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards