chase your dreams

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Amanda Holmberg - 7 september 2009 08:50

I fredags blev det en onödig tur på stan med min kusin eftersom han inte köpte något utan bara kollade runt. Dagen gick åt till denna stadsrunda och övningskörning.


På lördagen for jag och Sara på stan vilket definitivt inte var bortslösad tid. Mycket trevligt, vandrade runt på stan, köpte lite kläder tittade och spekulerade. Åt på Waldorf vilket var mycket uppskattat, vågade mig på en pizza som lunch och det gick faktiskt bra. Hade jätte trevligt och Sara följde med hem och sov hos mig till igår/söndag.


Igår sov vi länge, som man ska på en sömnig söndag ;)

Vi tittade på filmen: Män som hatar kvinnor, och den var faktiskt väldigt bra, är annars lite skeptisk mot svenska filmer. Åt en god middag och övningkörde en sväng med Sara i släptåg.

Duschade och sov hos Sara tills idag, upp sju och sedan buss till sörbykiosken kl. 08.30

Mamma ringde när jag nästan var framme och erbjöd skjuts och jag var inte sen att tacka ja. Var inte det bästa men inte heller det sämsta vädret imorse, men jag tyckte det var aningen kallt ändå, man är lite extra frusen på morgonen.


Nu sitter jag här och ser att jag har haft någon form av skrivtorka ett tag, det har varit ganska mycket slit och släng, känns som att jag inte riktigt haft tid att sitta vid datorn särskilt mycket. Kommer i perioder ibland långa och ibland korta. Funderar på att kanske lägga mig och slöa ett tag, det är ganska tidigt ännu och mina föräldrar ska sova länge och vill ha tystnad båda två. Istället för att smyga runt som katten kan jag lika gärna lägga mig själv en stund ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards