chase your dreams

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

rubrik saknas

Av Amanda Holmberg - 13 augusti 2009 23:59

Känner mig inte allt för kreativ på rubrik fronten just nu. Det hände inte mycket idag, just därför for jag in till Luleå för något att fördriva tiden med. Var pank, hade alltså inga särskilda förhoppningar.

Anledningen till att jag skriver "var" pank är att jag fick ett brev med en lite roligare överaskning, skatt till mig på ca. 800kr. Som jag sagt tidigare är alla pengar välkomna! Blev sjukt förvånad måste jag dock erkänna, jag minns inte att jag har jobbat något, men tydligen är det på det viset. Trodde det var förra året, känns länge sedan som jag stod i kassan och serverade godbitar.

Min tur på stan kommer med andra ord kanske få lite resultat, hittade några småsaker jag fastnade för och nu kan jag i alla fall fundera över om de är värt pengarna.


Under min tur på stan träffade jag ingen jag kände, men det verkade vara "ungaparensdag" för det kryllade av dem. Jag blev dessutom förföljd av någon skum kille, jag kan ha inbillat mig, men han råkade bara befinna sig utanför varje ställe jag var in på och sedan råkade han bara gå och ställa sig utanför nästa. Spelade ingen roll om jag gick fram och tillbaka, han var där, han var ensam och han verkade inte ha något bättre för sig. Kände inte igen honom, han var definitivt yngre än jag, blekblont hår och iriiterande. Som sagt jag kan ha inbillat mig, men det var aningen oroande!


Efter min tur på stan har det inte hänt något att skryta över (utom möjligtvis att jag fick oväntade pengar). Har suttit framför datorn och fördrivit tid som den nörd jag är och inget annat. Verkar dock ha för mycket energi för att sova av någon skum anledning? Sömnen lär väll komma smygande och hoppa på mig när jag minst anar det.


Kom just på vad kan kunde ha döpt mitt inlägg till för att göra det mer intresseväckande, lite sent nu för då är det ju fusk ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards