chase your dreams

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Amanda Holmberg - 12 augusti 2009 23:41

Sedan gårdagen har jag knappt orkat göra någonting, det är som att luften gått ur en ballong och ibland väljer att trycka på min hjärna. Jag har legat till sängs mesta delen av tiden, sov till mobilen alarmerade att klockan var 16.00 Inte bra, har vaknat av och till men jag tror att det är ett lågtryck som orsakar att jag känner mig sjuk. Det växlar med vädret.


Varje gång precis innan det ska regna är det värst, det är som om någon detonerar en bomb i huvudet och när chocken är över börjar det regna. När det väl börjar regna börjar jag må illa istället och det är som om all energi har sugits ur kroppen på mig.

Syrran öppnade dörren ute i sin stuga efter ett uppehåll och jag höll på att svimma, det var inte kul, brukar inte vara känslig, känner vanligtvis av vädret men nu har det varit extremt. Jobbigt, hoppas det är över imorgon!


Dags att slagga, eller ska kanske kalla det däcka? Kan knappt hålla ögonen öppna och jag har som sagt sovit bort mer än halva dagen.


Minna Sayonara ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards