chase your dreams

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Amanda Holmberg - 10 augusti 2009 17:10

Blev klar med alla förberedande uppgifter inför teoriprovet idag. Var inte allt för jobbigt men de kommer en och annan fråga jag inte har koll på ännu vilket inte är det stabilaste läget. Måste läsa på en sista gång innan provet, kan avslöja att det tyvärr är i senaste laget!


I lördags var jag och "gänget" på WesternFarm säsongsavslutning, e-type, shaking our asses like hurricanes, oh yeah baby;>

Vandrade in tillsammans med syrran, Emma och Linda (Linda som för övrigt var ordentligt på lyret) och vi mötte upp med Rebecka senare tillammans med Jens, Victor och Rebeckas ragg. Inte länge senare hängde Malin och hennes polare på, vi var av och till ett gäng på 10pers.

Det var verkligen jätte roligt, e-type ägde och jag hann bli stämplad, vara helvetes förbannad, slåss och bara dansa loss och ha kul. Det blir inte bättre än det.

(Är inte intresserad av ett hak just nu så alla som inte ens fick en chans, ursäkta mig).


Helgen var härlig, nu ligger körkortet på högsta prioritet, inte det enklaste måste jag erkänna. Teoriprovet inom en snar framtid och sedan den dömande uppkörningen! Vill inte tänka på det...


Funderar på att ta en efterlängtad cykeltur efter middagen (vilket jag inte haft tid med den senaste tiden) och sedan blir det tillbaka till böckerna och pluggandet! Är äckligt less för att vara mild!!


Jag hoppas jag lyckas, är inte den som brukar misslyckas men jag har absolut inte varit motiverad på den nivån som jag borde och det kommer kanske straffa sig, vi får se och hoppas på det bästa ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards