chase your dreams

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

Lulekalaset 2009 är över..

Av Amanda Holmberg - 2 augusti 2009 15:21

Lika fort som det börjat slutar det. Tiden gick galet fort igår, träffade folk till höger och vänster som träffade folk osv. Cissi hoppade bungy jump, vi umgicks med Malin och Oskar, Robin och Nisse, Cissi och Emma och Emelie (tunabrudarna) i den ordningen. Träffade i övrigt bl.a Martin och hans polare, fick massor med komplimanger av småpojkarna, haha. Vi träffade även Annika (kusin) och hennes kille, plus KBe och Bunga och deras gäng som för övrigrt hade smitit in med en sax!


Var en sväng och kollade kareoketältet, man skäms ju nästan över de som sjunger ibland. De är dock fulla och glada och tänker inte på det, var roligt att höra på när de skämde ut sig. Vi tänkte gå in i stora tältet i söndrahamn men vi var alla eniga om att den 10m långa och 3m breda kön inte var värd vår tid. Vi stack till det lilla tältet vid bungy jumpen och hade hur jäkla kul som helst tills det stängde.


Träffade en massa killar jag kände igen från bergskolan osv. En av killarna tror jag kände igen mig för han glodde hela tiden som om han inte var säker på om det var någon han kände eller ej. Alla killarna var minst 2år yngre än mig men det spelade ingen roll. Tycker om yngre killar som tar för sig lite ;>


Var hemma kring 4 på morgonen och hann knappt få av mig kläderna innan jag somnade som en klubbad säl i min säng!


Idag är det soligt och varmt, lite för blåsigt om du frågar mig men på bron och balkongen är det i princip vindstilla. Det är precis som det ska vara på sommaren soligt och varmt, mums!


Ser fram emot nästa helg, western farm med E-type. Måste köpa förköp och vara säker på att få komma in. Har planerat att fara den här helgen sedan början av sommaren, ska bli jätte kul. Nu ska jag ut i solen och värmen igen, hoppas vädret håller i sig!


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards