chase your dreams

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Amanda Holmberg - 30 juli 2009 20:31



It´s a Delicious Beverage

Deligthfully in Harmony

With the Spirit of all Outings


CocaCola

Av Amanda Holmberg - 30 juli 2009 19:16

Det har varit bra väder hela dagen, solen skiner det är varmt och inte särskilt blåsigt. RixFM festivalen har börjat för en stund sedan och gissa vem som inte kommer vara där? Jag, vem annars.. Har inte kunnat fixa skjuts idag och det resulterar i en lång kväll med pluggande och sovande och inte särskilt mycket roande.


Imorgon börjar själva kalaset och då kommer jag att vara på plats, hade velat gå idag också, men man kan inte alltid få allt. Lutar mot att bli skjutsad av kusinen fortfarande. Är säkraste och stabilaste kortet just nu. Blir att sova i Piteå med andra ord, men jag har inget emot det. Då får jag och syrran chans att gå på stan och kolla någon grej som Becka ville ha i Piteå.


Oturen sträcker sig bara över idag ännu och vi får hoppas att den inte håller i sig! Skjuts hem på lördag är forfarande oviss och eftersom det inte går bussar på söndagar överhuvudtaget hem, är sova över hos någon inte ett vidare stabilt alternativ.


Dags att sätta igång med pluggandet igen. Har inte mycket annat att göra ikväll och blir väll att sova, kanske tidigt, får se eftersom jag vart ytterst trött tidigare idag. byebye! ;>

Av Amanda Holmberg - 30 juli 2009 12:28

sitter just nu och väntar på att Beckas lektion ska starta. Inte länge kvar men jag blir som vanligt ytterst fort rastlös. Önskar det gick en buss tidigare hem än 15.15, omkring 14.35 skulle vara perfekt!


Idag är det ju rixfm festivalen, men det blir förmodligen inget för mig och syrran eftersom det inte går några bussar. Ska hem först och festivalen börjar 19.00 Senaste bussen hemåt går ca 20.10 och den går inte ens hem. Blir sådär en 4km att vandra! inte kul, ingen lust med. Men, ska fundera på om det är värt det?!


Imrgon och på lördag är det lulekalaset som gäller. har dock inte fixat skjuts ännu men det lutar åt att utnyttja kusinen! Han erbjöd sig om vi sov hos honom och han skjutsar tillbaka oss på lördag också. Skjuts hem på lördag är det största problemet just nu!


Beckas lektion börjar om någon minut och bör däför återkomma senare.

Adios! ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards