chase your dreams

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Amanda Holmberg - 27 juli 2009 06:02

Ohayoo gozaimas! (god morgon) 


Vaknade lite tidigare än jag behöver och känner mig rastlös. Hamnade på något vis här. Ska med bussen som går 08.18 mot Älvsbyn och jag behöver med andra ord inte vakna förän omkring 07.00


Jobbade ihop 1500kr under den där lördagen, jag och Rebecka var aningen gnälliga efter det eftersom arbetet vi utförde definitivt var värt mer. Vi villle nästan ha skadestånd, haha! Men det gick bra och tiden gick fort bortsett från den dåliga lönen var det en bra erfarenhet.


Idag ska vi (jag och min syster) vara på körskolan för första gången och ha våra första körlektioner från kl 10.00 men vi har inga valmöjligheter på bussar och kan inte ta någon senare än den 08.18 och jag funderar vad vi ska göra en hel timme i Älvsbyn? Kanska blir att leta reda på själva körskolan för vi vet inte riktigt var vi måste gå av bussen, haha!


Rebecka.S fyller 19år idag! GRATTIS ^^

Jag ska därför direkt till Boden efter Älvsbyn, kommer bli en färd på nästan två timmar, långtråkigt. Dock är det inget om man jämför med att jag ska direkt från Boden till Älvsbyn imorgon på morgonen vilket betyder buss kl 07.10 på morgonen. Båda vägarna går genom Luleå alltså bussbyte, jäkla onödigt att det  inte går en direktbuss, går bara tre direktbussar mellan Boden och Älvsbyn per dag och jag kan inte ta någon av dem. Jag får trösta mig med att det blir fika i alla fall ^^


Nä nu ska jag "zappa" runt bland mina andra internetsidor och se om det har hänt något att nämna under natten ;> sayonara!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards