chase your dreams

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Amanda Holmberg - 14 mars 2009 20:43

Det är lördag men jag har varit hemma hela dagen och slöat. Skulle ut på Ice med Rebecka och en kille som heter Patrik som jag aldrig träffat, men det blev tyvärr inte av för mig. Är inte i bästa form så att säga.


I torsdags fyllde mormor 70! Grattis igen mormor. Det blev tårta på tårta och en massa kakor och dylikt, mums. Stannade i Boden och sov hos Rebecka vilket resulterade i 3 timmars sömn, dock var det värt det ;)

Pluggade NK på bussen och väl på skolan blev det en lång väntan eftersom vi var framme 07.50 men jag började inte förän 09.50 Gjorde dock inte särskilt mycket eftersom det finns massor att hitta på i min skola. Det sista jag gjorde innan lektionen var dock inte särskilt intressant, jag skrev ut några scheman.


Fredagen flöt på snabbt, efter NKn och musiken (som vi fick ha 80 minuter extra, jippie!) skulle jag simma men den sömnfattiga natten tog ut sin rätt och jag fick skjuts hem av Micke. Hatar att bo i skogen, vill bo centralt och varmt. Bara jag får arbete och ekonomi bär det av utomlands, ska inte bo i sverige, blir spanien eller japan! Bara det är varmt är det bra.

Var taggad på hokey igår, skulle spela men det blev inställt för att alla  killarna är klena små djur! Är forfarande aningen besviken. Måste köpa nya skridskor och tänkte offra mig och göra det men jag förblev hemma, suck.


Sitter nu här och har absolut inget att göra, hade behövt fara till stan, men min kropp sa bestämt ifrån när jag hade tänkte stiga upp imorse och jag blev kvar i sängen till närmare ett. Var slött men välbehövligt och grymt skönt! Imorgon kanske det blir badhuset igen, med syrran :) Beror dock helt på hälsa, ork och skjuts. Går självklart inga bussar på söndagar när man bor i skogen! (hata!)


Nu ska jag köra min vanliga internet runda och kanske kolla på msn vad alla andra ska hitta på för skoj idag/ikväll/inatt. Antar att de kommer ha det betydligt skojigare än jag i alla fall, haha. adios! ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards