chase your dreams

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

pisst

Av Amanda Holmberg - 21 oktober 2008 21:47

Har inte gjort något roligt alls idag. Köpte ny halsduk, vantar och mössa men det kallar inte jag roligt. I övrigt har det varit skola, jag har varit trött och sliten hela dagen och jag fick dessutom inte skjuts till dansen idag, gissa om jag är pisst! Både det och dessutom grymt uttråkad!


Har ett s.k prov imorgon i KuHi. Som sagt går det inte att förbereda sig till och jag känner bara hur onödigt allt känns. Kunde inte lämna tillbaka en film som jag skulle heller för att det var Dont Drink & Drive film i aulan (som redan var fullsatt när jag kom ändå) som var schema brytande.

Undrar hur pisst min lärare är på mig nu på en skala? Vill jag vet det?


Är trött har huvudvärk och känner mig både underskattad och uttråkad. Det är slut mellan mig och Robin för den delen. Har inte skrivit det tidigare, inte för att jag har något emot det igentligen, men det har bara inte blivit av. Det tog slut för exakt en vecka sedan idag och ganska exakt vid den här tiden också skulle jag tro. Våra polare kan som inte riktigt få in det i skallen och vissa verkar till och med besvikna! Jag och Robin är jätte bra kompisar så jag förstår inte riktigt problemet?


Snart är det lov och med den dysterhet jag känner för tillfället p.g.a denna dag så kan lovet verkligen inte komma mer lägligt. Skulle vilja att det startade nu på en gång istället. Vi ska nämligen hitta på en massa skoj, får se vad det blir för skoj och om jag ens skriver om det senare. Jag vet inte ens med mig själv hur det blir? Jag har skrivit massor denna månad om ni frågar mig, jag har ju haft en tre månaders bloggpaus minst! Man vet aldrig.


Nu är det dags att sova i alla fall, är trött som ett psyk! God Natt ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards