chase your dreams

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2008

sööndag...

Av Amanda Holmberg - 19 oktober 2008 12:52

Vaknade för ganska exakt en timme sedan. Inte riktigt, lite mindre, men har duschat och ätit frukost och nu hamnade jag här. Jag sitter igentligen och väntar på att min polare Rebecka ska komma ut på msn så att vi kan göra klart vår planering till PA. Har gjort en massa hemma i fredags men vi måste få ihop ett gemensamt mötesschema och det kan bara göras tillsammans.


Jag har inte så mycket att skriva om känns det som. Men jag kan berätta att i fredags kväll hade vi bastukväll och det var hur chill som helst. Vi spelade guitar hero 3 på Wii och mös i bastun i ca. en timme.

Efter bastandet for vi iväg och cruisade hela natten med bilen och plockade upp folk vi kände allt eftersom vi hittade dem. Blev en jätte rolig kväll och natt och det slutade med att vi inte kom i säng förän omkring 7 på morgonen, haha.


Igår vaknade vi 13.30 och for iväg för att göra någon nytta på stan. Vi handlade en del saker och lämnde några grejer hos Nisse som han glömt dagen innan. Sedan bestämde vi oss för att ta en fika och bjuda med Lunkan eftersom han bor nära. Vi ringde och väckte honom och hämtade honom. Jag tar alltid chansen att gå in där eftersom det är en massa kattungar som springer omkring, so CUTE ^^

 Efter fikat var det igentligen meningen att jag skulle fara hem, men det kändes ytterst tråkigt eftersom ingen var hemma och jag skulle behövt göra middag själv. Istället for vi till Robin och åt och spelade guitar hero 3 igen och hade allmänt skoj. Vi hamnade slutligen framför datorn och kollade på korttrick och illusioner m.m

Vi for till mig och fortsatte vid datorn och lekte med min katt, ca kl 21 var det dags för Robin och Lunkan att fara och jag blev ensam kvar. Hade gärna följt med, men Robin orkade tydligen inte skjutsa hem mig igen senare.


Nu upptäckte jag just att detta inlägg blev mycket längre än jag någonsin trodde, haha, så kan det gå. Jag hade visst mer att säga än jag trodde. Även om det inte är särskilt viktiga grejer. Jag vet inte vad jag ska hitta på nu? Kanske jag kollar min facebook, pixbox och youtube. Kanske det. Måste ändå vänta på att Rebecka pallrar sig ut på msn.


Fick just veta att hon sitter och tittar på en innebandy match. Kan ta ett tag innan hon kommer sig till en dator med andra ord. Typiskt! Men nu ska jag i alla fall göra något vettigare än detta!


See ya ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards