chase your dreams

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Hejhej

Av Amanda Holmberg - 5 oktober 2008 18:36

Sitter och har tråkigt. Måste göra min labbraport men jag har ingen som helst lust......

Borde verkligen börja med den nu, men det får vänta. Jag brukar göra mina uppgifter på en gång, men idag orkar jag bara inte! Det är så helvetes tråkigt!

Min kisse Bagheera har vuxit som bara den sedan jag fick hem honom! Jag ska visa en bild eller två. Han är så fin! Min man kallar jag honom, haha. Ena bilden använder han mig som madrass som jag ändå stapplar ved. Utnyttjad? O ja, men det är han värd :)

Dags att försöka börja med min raport nu..... vill verkligen inte...jaja!

hejs ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards