chase your dreams

Alla inlägg under april 2008

Av Amanda Holmberg - 1 april 2008 22:43

Vi hade vikarie på dansen idag igen! Men det var faktiskt jätte roligt eftersom vi fick prova något nytt, streetdance. Det var betydligt jobbigare än Jazz och svårt till en början eftersom det är helt olika stilar. Det var ett svettigt pass i danssalen idag och jag känner att jag för en gångs skull kommer att ha rikligt med träningsverk efter dansen imorgon.


Måste säga att det var grymt skönt att röra på sig! Imorgon ska jag köpa ett badkort och börja simma igen, det ska bli kul. Jag har saknat det som fasen, gjorde det minst en gång i veckan med syrran förut. Nu är det dags att ta upp simningen igen.


Imorgon har jag även prov i svenska. Inte roligt, men jag får äntligen göra bort det. Yes! Det som däremot suger är att jag måste stanna kvar efter min sista lektion med två andra från min klass och göra provet, extra lång dag i skolan är inte vad jag önskar mig.


Var på banken idag och fixade en massa saker med mina konton. Jag ger massor med "Ros" till swedbanks personal som är grundligt trevliga och hjälpsamma.


Nu ska jag pallra mig vidare i mitt pluggande till morgondagen prov och sedan ta en skön dusch och till sist få min välförtjänta och efterlängtade sömn ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards