chase your dreams

Alla inlägg den 14 april 2008

P.S

Av Amanda Holmberg - 14 april 2008 21:08

Helgen: Var en höjdare eftersom Emma kom och umgicks med mig i Kallax! Vi gjorde goda maträtter, snackade en hel massa, såg massor med film och var till stan en sväng. Denna helg var toppen och jag kan knappt vänta till nästa gång min älskade vän kommer igen.


Vi såg "Honey" en underbart bra film vilken fick det att spritta i kroppen på en. Det är Jessica Alba som spelar dansösen Honey och jag rekomenderar starkt denna film till alla. Även de som inte är intresserade av dans.


Mycket lyckad helg och jag önskar att den inte vore över ;>

Av Amanda Holmberg - 14 april 2008 20:37

Var på skolan som vanligt, musik i tre timmar på morgonen (vilket var as kul) och sedan lunch. Det var fiskpanetter, inte min favorit fisk rätt, men det gick ner hela tre bitar! Snackade med Alex och Lunkan och glömde tiden vilket resulterade i att jag kom en kvart försent till Svenskan. Inte bra, men jag fick massor gjort på lektionen och det spelade ingen roll att jag var lite sen.


Efter den lektionen var det dags för teater! Fun as usual. Det gick ovanligt fort idag. Hela dagen bara flög förbi, jag vet inte om jag har hunnit ikapp ännu?


Mamma kom och hämtade mig från Statoil efter skolan och det bar av till frisören! Jag hade skissat upp vilken frisyr jag ville ha och var nervös eftersom det var massor med hår som skulle bort. Innan jag klippte mig var håret till midjan! Nu är den längsta delen av håret till slutet av skulderbladet. Jag är nöjd, men jävligt ovan vid min nya frisyr kan jag intyga.


Efter besöket hos Margit bar det iväg till sunderbysjukhus. Min pappa fyller år och jag och mamma for till honom och hälsade på för att gratta honom. Han fyller 49 år idag! Grattis Pappa! Synd bara att han är sjuk på sin födelsedag.


Jag och mamma for till "OBS" och åt på Max vilket var ytterst gott och en trevlig prat stund oss emellan är aldrig fel. Sedan bar det iväg ännu en gång, nu mot Kallax för avlämning av mig. Jag ville att mamma skulle se min drake som jag ritade klart igår och eftersom hon är kvinna är hon pratglad och stannade lite längre än det var tänkt.


Nu har jag just ätit en bit av Robins kladdkaka och har inte mycket mer att säga, imorgon är det dans och bilden är lärarfri vilket betyder att jag inte behöver gå dit. Kan ta mig en kortare dag och ta mig en titt på hur Lunkans kattungar har utvecklats under denna vecka de varit i livet.


Dags att hitta på något vettigare än att sitta här, kanske repetera dansen en sväng och kolla om jag har koll på läget. Längtar tills imorgon ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards