chase your dreams

Alla inlägg den 4 april 2008

Av Amanda Holmberg - 4 april 2008 12:08

Står vid en dator i biblan för tillfället. Börjar inte idrotten förän 12.40 och jag har ingen aning om vad vi har. Jag hoppas bara av hela min själ att vi inte ska vara ute. Jag hittade inte min planering imorse så jag är clouless.


Har haft lunch sedan 11.10 och träffade Ange en stund innan hon skulle på matten. Hon kom på att titta på klockan när det var fem minuter tills hon började så hon fick lite brottom. Det var trevligt.


Idag bär det av till Långnäs idag tills imorgon. Jag ska till Emma på Lördag och sova tror jag. Får se, men jag tror jag gör så. Det ska också bli trevligt. Idag efter skolan hoppas jag på en sväng på stan med min syster. Hon är ledig idag den jäveln!


Efter skolan och förhoppningsvis efter en tur på stan, blir det att plugga som ett svin igen. Ska göra mina tre musik läxor, kulturhirtorian och Litteraturuppgiften. Mycket att göra, men jag vill inte ha det liggandes imorgon.


Dags att börja röra på sig. Känner mig extremt lat idag. Jag hoppas det blir nå slött på idrotten. ES2B har prov idag, haha. Sorry för dem som inte visste det. Jag ska bara därför fråga min lärare om provet idag. Tänker vara förberedd ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards