chase your dreams

Alla inlägg den 23 februari 2008

p.s

Av Amanda Holmberg - 23 februari 2008 15:27

Vi hade uppvisning i onsdags och torsdags. Det gick jätte bra och vi fick massor med beröm. Gissa vilken grupp som fick i princip all uppmärksamhet? Jo, vår grupp, det står om oss i tidningen och tv4 var och filmade oss. Om ni är intresserade i vilken tidning: NSD torsdag 21/2


d.s ;>

Av Amanda Holmberg - 23 februari 2008 15:14

Äntligen sportlov. Som jag har längtat. De två veckorna innan sportlovet var jobbiga, men jag vet redan nu att jag kommer att sakna dem. Efter lovet kommer den vanliga vardagen tillbaka. Den kommer träffa mig som ett slag i ansiktet, upp 6.25 på morgonen HUVVA!


Nu ska jag dock njuta av lovet och se vad som bjuds. Vi har planerat en skoterdag med några polare och min syrra, men i övrigt vet jag inte vad vi ska hitta på. Basta står i alla fall på menyn, finns det något bättre en kall vinterkväll?


Idag har jag inte gjort mycket, sov till 11.00 och steg upp 12.00 och har varit ut en snabb sväng med hunden, inget mer. Som det ska vara första dagen på ett lov. Det bästa är att vi inte börjar skolan igen förän om nästan två veckor. Först är det ledigt hela denna vecka, sedan till onsdag nästa vecka, plus att vi kanske ska få kompledigt på onsdagen! Hoppas!


Nu ska jag dricka lite vatten och sätta mig framför pixboxen en stund och se om det har hänt något.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards