chase your dreams

Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Amanda Holmberg - 18 februari 2008 22:55

Sista veckan innan lovet och gud vad det ska bli skönt. Det är hur kul som helst att jobba med projektet på skolan, men det är sjukt mycket jobb och planering och man blir helt slut. Imorgon är sista dagen innan uppvisningarna börjar och vi kommer att repetera som idioter så mycket vi bara hinner.


Det ska bli super kul på onsdag och torsdag. Jag kommer att sakna att jobba så här intensivt med bara estetiska ämnen! Det är ju därför jag har valt att gå estetiska, för att få agera och uttrycka mig på secenen. Inte för att köra alla andra ämnen, men de behövs tyvärr också. Det kommer bli hur tungt som helst att ta sig tillbaka till den vanliga skolrytmen efter lovet.


Det värsta är att jag förmodligen inte kommer jobba med musik efter skolan, jag vill inte bli musiklärare eller liknande. Det ska bli så himla skönt i trean då jag knappt har några ämnen kvar, mest musikämnen och NK. I övrigt är det inget mer! Sköönt det ska bli. Längtar ännu mer till sommarlovet, det kanske är tidigt att tänka på det, men med tanke på hur mycket jag har att göra nu i tvåan så kommer det (förhoppningsvis) gå fort.


Nu ska jag ta en mycket sen dusch och sedan ska det bli ytterst skönt med lite välbehövlig sömn ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards