chase your dreams

Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Amanda Holmberg - 15 februari 2008 22:01


Hej jag heter Robin, men ni kan kalla mig för Emo.

Jag gillar Hitler jättemycket, nästan lika mycket som Lill-Babs.

En gång kom min rektor på mig i duschen när jag kissade inför gossidjuren.

Men jag sa jag bara att jag förhindrade växthuseffekten.

Nu ska jag be en bön så att inte mina kaktusar dör 


GÖR SÅ HÄR:

Hej jag heter (1), men ni kan kalla mig för (2).

Jag gillar (3) (4) , nästan lika mycket som (5).

En gång kom min (6) på mig (7) när jag (8) inför (9).

Men jag sa jag bara att jag (10). Nu ska jag be en bön

så att inte (11)



1) DITT NAMN



2) DIN SKOSTORLEK

under 36 - söt(ditt namn)

36-37 - bajs(ditt namn)

38-39 - äckel(ditt namn)

39-40 - homo(ditt namn)

41-43 - älsklings(ditt namn)

över 43 - emo(ditt namn)



3) DITT MOBIL MÄRKE

Simens - Pappa

Samsung - Naken-Janne

Nokia - Lordi

Sony Ericsson - Hitler

Motorola - Din mamma

LG - HIV-anders

Apple - Jultomten

Annat - Barnen i bullerbyn



4) DIN ÖGONFÄRG

grön - Lite grann

blå - Jättemycket

grå - Så-in-i-helvetes-mycket

brun - Lagom mycket

olika på båda ögonen - Att jag dog

annat - Inte det minsta



5) DIN TRÖJAS FÄRG

Blå - Robbie Williams

Vit - Westlife

Orange - Abba

Grön - Pikku G

Blå - Sven-ingvars

Svart - Lill-Babs

Lila - Markoolio

Grå - Vikingarna

Rosa - Roger Pontare

Annan - Kyrkokören



6) TV-PROGRAM

Aktuellt - Pappa

Fråga doktorn - Mamma

Lilla sport spegeln - Brorsa

Lost - Syrra

Bolibompa - Morfar

House - Granne

2900 Happiness - Rörmockare

På Spåret - Chef

Simpson - Rektor

Efterlyst - Polis



7) GODIS

Choklad - På bussen

Lösgodis - I duschen

Surt - I skafferiet

Salt - På jobbet

Sött - I provhytten

Rostat - I Soptunnan



8) FÖDELSE MÅNAD

Januari - Kissade

Februari - Härmade Danny

Mars - Runkade av en man

April - Hånglade med en spegel

Maj - Onanerade

Juni - Stal pengar

Juli - Misshandlade pensionärer

Augusti - Hade sex med Bosse Bildoktor

September - Provade min nya BH

Oktober - Läste porrtidningar

November - Petade mig i näsan

December - Dödade min lillebror



9) ÅRSTID

Vinter - Påven

Vår - Klasskompisarna

Sommar - Gosedjuren

Höst - Green Peace



10) FRISYR

Halvlångt - Motionerade

Långt - Kastade lasso

Kort - Förhindrade växthuseffekten

Skallig - Letade efter knark

Page - Lekte kurragömma

Axellångt - Utövade yoga



11) LÄNGD

Under 140cm - Min gris knivmördar mig ikväll

141-155cm - Gubben i månen vill ha sex med mig

156-165cm - Någon damsugarförsäljare hoppar fram ur garderoben

166-175cm – Jag våldtar en gubbe

176-185cm - Mina kaktusar dör

över 186cm - Mormor viker ut sig i Play Boy

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards