chase your dreams

Direktlänk till inlägg 13 februari 2008

18 år idag ^^

Av Amanda Holmberg - 13 februari 2008 22:27

Hade världens skönaste dag idag. På skolan jobbar vi med projektet vilket är enormt roligt och allt var ovanligt bra idag. Alla mina polare grattade mig så klart och när jag slutade kl.15.00 följde Emma med mig hem. Vi chillade, pratade och hade trevligt medan våra pojkvänner stoppade ihop en ny dator. (Det gick inte bra eftersom grafikkortet var trasigt!)


17.45 kom mina föräldrar och hämtade oss, vi skulle till Waldorf och äta. Vi var sex peroner som åt tillsammans, jag, min mor och far, min syster, morbror och så klart Robin. Det var super gott och trevligt. Det stora samtalsämnet vid maten = Jeff Dunham (världens skönaste buktalare, kolla på youtube!)


Jag fick ihop 2000kr idag och har nått målet för att kunna köpa kameran jag har velat ha en längre tid (nikon D40X) men nu har jag ändrat mig och ska spara vidare för jag måste bara ha Nikon D80. Min stora dröm just nu! Jag ska mest troligt fara och titta på en imorgon!


Efter middag och efterrätt på Waldorf tog sis bussen till öjebyn (Grans) och min morbror for till sig. Vi andra fyra for hem till oss i Kallax och fikade lite mer och ylade vidare. Det har varit en super bra dag och nu ska jag sova gott inatt ;>


ps. tack till alla mina vänner, nära och kära för allt ds.

 
 
Soneczka

Soneczka

13 februari 2008 22:47

Ser att Du fyller år idag! Ett sent grattis till Dig från en "gammal" tant på 41 år. Minns min egen 18 års dag med glädje, det var tider det ;-) Ta vara på din ungdom och lev livet väl!

http://Soneczka

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards