chase your dreams

Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Amanda Holmberg - 6 februari 2008 00:52

Var ju fet tisdag igår, jag vet att det var igår och eftersom jag verkar gilla att vara petig.. Käkade två semlor, en på skolan och en hemma. Har dock en kvar som jag inte orkat få i mig, jag har inte hur mycket plats som helst!


Var och dansade som vanligt och det var skönt att få röra på sig. Får se om min hals tagit stryk imorgon? Det var roligt, men en gnutta tjorvigt vilket är ovanligt. Jag brukar inte finna det svårt, jag antar att jag var trött för jag klarade dansen när alla hade gått och faktiskt kunde se mig själv i spegeln. Hm, det är nog där skon klämmer skulle jag tro.


Höll på att missa bussen imorse. Somnade om efter vi stängt av klockan och vaknade 07.27 alltså 8 min innan bussen kommer och vi har en kilometer att gå dessutom. Det blev panik och på med kläderna i all hast, fick som tur var skjuts upp till busshållplatsen, både jag och Robin är otacksamma och tycker att vi kunde fått skjuts till skolan så vi hade hunnit med frukost.


Dagen har segat på som vanligt och enda sköna var nog att vi hade film på två lektioner av (för mig) fyra. Slutar 16.00 bilden och den lektionen är ju inte särskilt ansträngande, men den är dock för kort stund. Det behövs definitivt mer tid till alla arbeten vi gör.


Klockan är sent och jag ska hålla mig vaken på ljudteknik lektionen imorgon, med andra ord är det verkligen dags att sova. Up and Away ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards