chase your dreams

Direktlänk till inlägg 30 januari 2008

"kalla laxen"

Av Amanda Holmberg - 30 januari 2008 16:15

I kallax igen efter en hes dag på skolan. Hade en lektion på morgonen och ett fett hål innan nästa lektion 12.10 Inte allt för roligt, men jag fördrev tiden med att söka en bok till svenskan på biblioteket. Hittade tyvärr ingen passande. Ska kolla om jag hittar något intressant tips i svenska boken, tvivlar starkt men man ska inte stöta bort ett förslag utan att överväga ordentligt först.


Kom hem från stan för en litn, liten stund sedan och det var inget intressant på gång där kan jag meddela. Inte som igår när Nordea rånades i vår lilla stad. Jag stör mig på alla fjossiga fjollor som är helt exalterade över saken och verkar tycka att det är något fränt. Så jäkla löjligt! Det är en allvarlig sak, verkligheten, ingen action film. Wtv..


Kollade vad frillan jag vill ha kostade att göra på ett ställe. Drygt 2500kr! Damp, vad överdrivet för lockar! Om ett halvår är ju frillan förstörd ändå, jag skulle aldrig lägga ut den summan på lockar. Folk tror att man är gjord av pengar verkar det som. Jag ska söka efter ett billigare ställe och vänta med att göra frisyren tills efter vi har varit utomlands i sommar. Frisyren tål ändå inte saltvatten och hela rasket.


Mallorca..sol..bad..mys och må gott. Längtan har inga gränser ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards