chase your dreams

Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Amanda Holmberg - 29 januari 2008 22:50

Var på skolan idag, var mycket piggare än jag varit den senaste tiden och kände hur energin inför dansen byggdes upp under dagen. Jag är dock mycket krasslig i halsen och jag vet allt för väl att man inte ska ta ut sig när man just har varit sjuk. En av de dummaste sakerna man kan göra.


På dansen trodde alla att vi skulle fortsätta se film men Emelie hade helt glömt bort det, haha. Tankspridd som vanligt. Vi dansade och strechade som bara den nästan hela lektionen och när vi skulle börja med diagonalen var det dags för mig att lägga av. Min hals mådde inte bra. När lektionen var slut stannade jag dock kvar och gjorde de grejer som de andra hade gjort under lektionen en gång och sedan drog jag. Det gick galant! Jag förstår inte varför hela gruppen hade sådana problem? Det var simpelt men roligt.


Är överdrivet pumpad med energi just nu, men måste tagga ner för att få sömn. Robin har gjort te och mackor inne hos hans föräldrar och väntar på mig just nu. Ska bli mys ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards