chase your dreams

Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Amanda Holmberg - 7 januari 2008 00:47

Jag borde verkligen sova nu men mitt huvud känns som en sprängfärdig ballong och det ömmar i halsen. Är i tillbaka i Kallax (the hell hole) igen och det grämer mig att jag inte hann se I am Ledgend med familjen, älskade filmen redan från början och det jag hann se av den!


Jag längtar redan till nästa helg så jag kan få se hela filmen. Men jag längtar absolut inte till jag vaknar senare för det betyder att skolan börjar inom en alldeles för snar framtid.



Vi har prov i svenska på torsdag och bara två dagar på oss att träna in allt vi har gjort under höstterminen. Usch vad jag avkyr det där aphomot till lärare för det! Om jag nu dessutom hinner bli ordentligt sjuk så förbättrar det ju inte direkt mina chanser. Det värsta är ändå att innan lovet sa hon att vi självklart inte ska plugga något under lovet och sedan var hon jätte stolt över att hon hade lagt vårat engelska prov vecka tre! Fy fasen, jag undrar hur hon tänker, jag tror inte hon gör det alls?!


I alla fall, jag hoppas att denna sjukkänsla bara är något spökeri som förvinner efter jag har sovit. Vill inte bli sjuk första veckan efter lovet! Borde verkligen ha vänt på dygnet vid det här laget, kommer var astrött när skolan börjar.


Skolan.... suck


god natt ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards