chase your dreams

Direktlänk till inlägg 19 december 2007

Rapporten klar!

Av Amanda Holmberg - 19 december 2007 01:30

Har skrivit på min rapport hela dagen idag! Enda uppmuntran jag fick var jullunch och den är det ändå inte allt för hög kvalité på. Klockan är över ett men jag orkar inte vara petig med vilken dag det har blivit.


Imorgon blir jag av med rapporten! Äntligen! Jag vill bara spy på den just nu, det var inte kul att göra den kan jag meddela. Datorn hänger med till skolan imorgon för överföring av rapport m.m


Imorgon är det julkantat och jag hoppas att det är en större hitt än förra året. Jag hade hoppats på att få sovmorgon också för det var tänkt så innan vår lärare kom på att hon ska dra upp oss helt i onödan, utan grund, för att vi ska våndas på lektionen som int ens är hela lektionstiden. Hon älskar att plåga oss, jag förstår inte hur hon står ut med sig själv.


Ja, nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på lite sömn inför morgondagen, får se om jag har överlever till kvällen ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards