chase your dreams

Direktlänk till inlägg 16 december 2007

3:e advent -07

Av Amanda Holmberg - 16 december 2007 22:25

Idag har jag, pluggatpluggatpluggat till ca 14.40 då vi for i full fart till Kallax. Jag har tagit med mig min kisse hem till Kallax den här veckan, jag saknar honom så sjukt mycket när jag är borta från honom. Min myskisse^^


Den här dagen har flygit iväg med all världens fart, jag har ingen aning om var den tog vägen? Det är söndag, usch, skola imorgon, men jag börjar inte förän 12.25 (!) vilket ska bli otroligt skönt.


Det har inte hänt något som helst intressant idag! Jag har tagit med mig katten till Kallax för denna vecka som jag skrev och det tycker han är hemskt spännande! Alldeles nyss var han här och "hjälpte" mig skriva på min blogg, det tog jag dock bort så det syns inte, så tacksam är jag, haha.


I övrigt har jag då pluggat och byggt ihop och pyntat granen i Kallax med Robin. Det är ju tredje advent och Robins mor ville ha upp granen. Detta var hela min ytterst intressanta dag. Erkänner att mitt liv är "mycket" händelsefullt just nu.


Ca en vecka kvar till jul! På fredag blir de lov! LÄNGTAR!

God natt ;>

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards