chase your dreams

Alla inlägg den 27 november 2007

Av Amanda Holmberg - 27 november 2007 23:49

La mig just i sängen, tänkte att jag skulle skriva en bit innan jag sover. Det har varit en sjukt kall dag idag! Jag trodde jag skulle frysa ihjäl. I morse på promenaden till bussen (ca.1km) sen de få metrarna till skolporten från bussen, sen från Lärkan till Hackpetten senare tillbaka samma väg. På väg till lunchen hade jag ingen jacka och trodde typ att jag kulle frysa fast, från lunchsalen till biblioteket och sedan därifrån till skolan igen (typ 5m, haha). Efter historia provet skulle jag till norrahamn och det rikigt sved om benen, från bilden i norrahamn till hackspetten igen och efter det till bussen i norrahamn (det var varmare att gå dit än att bara stå still) och efter bussresan ca. 1km hem igen! Det kändes som om byxorna frös fast vid benen! Slutligen från Robins mor och far till oss.


Vad vill jag nu ha sagt med detta onödiga och ytterst svamliga inlägg? Jo, först och främst att det har varit förjäkla kallt idag och för det andra att jag helt enkelt inte har gjort något vettigt idag att skriva om ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards