chase your dreams

Alla inlägg den 19 november 2007

Av Amanda Holmberg - 19 november 2007 23:59

Sov fyra timmar inatt! Var inte kul att stiga upp imorse kan jag tala om. Men jag hade något att se fram emot i alla fall så jag orkade upp ur sängen tillslut. Dagen började med musik fortsatte med svenska och avslutades med teater. Sedan bar det iväg till Boden, 45 min bussresa, fyfasen! Men det var chill eftersom jag hade min kompis Becka att snacka med hela vägen dit så det gick relativt fort.


Var då med henne hela kvällen, vi har varit omkring i Boden hela dagen och sprungit. Vi var bland annant till min mormor och hälsade på (fick 200kr) och vi bakade. Vi var till hennes "lilla" hus (sju rum! dock med undervåningen uthyrd) och mestadels hos hennes pojkvän i hans lägenhet. Becka fick dessutom stå ut med att vara modell för fotogalna jag, men det var faktiskt kul erkände hon ^^


I hennes rum har vi gjort värsta planerna över färger och grejer för hon tycker det är så kallt i rummet så hon vill ha in värme med färg som ex. orange och sånt. Vi ska dra på stan någon dag och kolla vad staden har att bjuda i Luleå, blir nog skoj ;p


Blev en lång och tråkig färd hem efter besöket och mobilen fick slut ström mitt i ett samtal med Robin så jag kunde inte säga när de skulle komma och hämta mig på busstation! Som tur är så har jag telefonkort och dessutom räknade Robin ut ungefär när jag skulle vara framme så jag behövde bara vänta i någon minut så var jag på väg hem igen!


Nä nu ska jag sova så jag orkar med skolan imorgon. Går till 16.00 och känner mig inte allt för pepp på tvåtimmars hålet. Men som vanligt, jag överlever ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards