chase your dreams

Alla inlägg den 18 november 2007

=)

Av Amanda Holmberg - 18 november 2007 17:15

Åt just, var inget speciellt men det gick ner. Är tillbaka i Kallax igen, fick skjuts av pappa när han skulle till jobbet. Hann med en härlig promenad innan han plockade upp oss (mig och Robin). Gick från mig i Långnäs till sörbyhallen i antnäs, sen kom pappa med bilen. Har väll inte gjort så mycket annat idag. Steg upp 11.45 och åt frukost, sedan var det meningen att vi skulle ta ut hundarna på promenad men vi var så sega att det blev för sent för det. Jag sörjer inte, jag fick ju min promenad i alla fall.


I kallax händer det som vanligt ingenting. Har suttit och gjort läxor, slagit in en julklapp och tvättat kläder. Det är väll allt som hänt sedan vi kom till kallax. Sitter och funderar över att det är skola imorgon! Helgen gick alldeles för fort, menmen. Nu ska jag inte tråka ut folk mer med min ointressanta dag.

Av Amanda Holmberg - 18 november 2007 00:22

Sista dagen på helgen är redan här! Och jag har inte ens hunnit gå och lägga mig ännu! Hur deprimerande är inte det? Jag vet redan vad jag har att göra idag i alla fall, läxor och mera läxor. Undrar om man skulle sova bort hela dagen istället? Den lät inte så lockande precis. Nej, hellre får jag dem gjorda än väntar tills dagen innan, det blir sådana högar då och stress är det minsta jag behöver. Jag får sova på saken, lär ju inte vara någe piggare senare för varje minut jag sitter uppe nu ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards