chase your dreams

Alla inlägg den 17 november 2007

Av Amanda Holmberg - 17 november 2007 00:16

Igentligen borde jag väll skriva på rätt dag eftersom det igentligen har hunnit bli den 18/11 men jag vill ju repetera dagens gång så här är den i stora drag :)


Vaknde vid 12 och var astrött kändes som om jag inte sovit ordentligt på hela natten, men efter lite massage av Robin var humöret bättre och jag orkade kliva upp. Tog inte allt för länge så hade klockan runnit iväg och blivit 13.44 så jag och Robin pallrade oss ut i kylan för en promenad. Tog med Arja (vår ena hund) och gick i ca två timmar! jag tyckte det var härligt och ville gå mer men Robin blev negativ (frusen) så vi blev tvungna att vända hemmåt.


Väl hemma igen blev det pallt till middag (mums) och efter middagen bar det av på övervåningen för läxor. Gjorde en del sedan vart det filmdags eftersom mamma och syrran inte såg Pirates igår och jag hade inget emot att se den igen :) efter filmen återvände jag till läxorna och nu sitter jag här ;>

Av Amanda Holmberg - 17 november 2007 00:05

Tänka sig, jag skrev för ungefär en timme sedan att jag skulle gå men ändå har jag inte lyckats slita mig! En annan intressant sak är att det har hunnit bli en ny dag, det var väll allt jag ville ha sagt för stunden, haha, god natt ;>

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards