chase your dreams

Direktlänk till inlägg 16 november 2007

tidsfördriv...

Av Amanda Holmberg - 16 november 2007 15:56

Brukar du:


Röka: Nej! 

Titta på dig själv i spegeln: Minst en gång per dag blir det väll

Gnälla: Det händer :)

Skrika: Ibland, när jag är arg

Sova: Gärna!

Ha ångest: Inte precis

Skada dig själv med flit: Nej! Varför?

Ta mediciner du inte borde ta: Aldrig!

Strunta i att ta mediciner du borde ta: Nej

Vilja dö: Nej men ibland skulle det vara fint att sjunka genom golvet

Ta droger: Aldrig!

Försöka vara annorlunda: Varför? Jag är mig själv.

Klä dig i svart: Ja, ofta

Gå till kyrkan: Låt mig slippa!

Gå i skolan: Alla dagar, utom då helgen

Ljuga: Helst inte

Hata folk: Onödigt

Lita på folk: Ja


Vem:


Saknar du: Skulle väll vara min katt

Vill du slå: Ingen just nu

Kramade du sist: Robin

Vill du prata med: Någon social?

Skrek du till sist: Robin skulle jag tro

Vill du vara som: Mig själv.

Sårade dig sist: Robin

Vill du bli galet full med: Ingen?

Gjorde dig riktigt glad senast: Mamma

Fick du sms från senast: Emma

Ringde dig senast: Mamma

Vackrast på jorden: Robin


Har du:


För många vänner: Nejnej

Förföljesemani: haha, nej

Tvångstankar: Nej

Någon annan psykisk sjukdom: Nej

Någon fysisk sjukdom: Inte det heller

Någon skada: Det hoppas jag inte

Färgat håret: Några gånger

Brutit några ben: Aldrig :)

Några piercings: Nej, öronen gills inte

Bra självförtroende: Tillräckligt

Tagit nakenbilder: Nej?

Sagt att jag älskar dig till någon idag: Robin

Varit kär: Jag är kär <3

Rymt hemifrån: Ja (haha)


Tror du:


Att du kommer bli något: Förhoppningsvis

På gud: Absolut inte!

På rymdvarelser:  Nej, haha

Att folk tycker om dig: Ja, det hoppas jag då

På ett liv efter detta: skulle sitta fint

Att fiskar kan tänka: haha, ful fråga, deras hjärna fungerar nog inte så

Att du kommer leva länge: Säkert ;)


Hur:


Går du: Normalt?

Svarar du i telefonen: Amanda eller hallå, typ?

Fördriver du tiden: skolan, vänner, datorn, läxor, sova...

Mycket pengar: Ja tack gärna

Ofta bäddar du sängen:  I princip varje dag (dock efter skolan)

Ofta städar du: Nästan aldrig (behövs typ inte)


Välj:


Katt eller hund: Katt! <3

Vit eller svart: Svart

Varmt eller kallt: Varmt

Vatten eller land: land

Telefon eller internet: Internet ;>

Musik eller tystnad: Beror på

Bok eller film: Båda (men boken först om det finns en filmatisering)

Leva eller dö: Leva

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Holmberg - 26 september 2013 16:54

Var ut på en dubbel springrunda runt Höträsket med hunden och kom på varför jag vanligtvis inte sticker ut och springer den tiden på dygnet, speciellt på vardagar. Förrutom att alla verkar vara ute med hunden mellan kl. 13-15 har dessutom högstadiet ...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 18:45

  En trip till Gällivare som start på sommaren med Angelica som tävlat Islänning. Vi hade ensamrätt på Mickelssons lilla hus och närmaste grannarna var i fårhagen.     En ny sushirestaurang har kommit till Luleå och blivit en ny storfavorit!...

Av Amanda Holmberg - 25 september 2013 17:00

Varje gång jag besöker bloggen har det hunnit dyka upp nya funktioner. Nu senast är det någon app för att kunna göra spotify inlägg, kan inte säga att jag tycker det är en dålig idé eftersom många använder spotify, men själv är det sällan jag lyssnar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards